Na to pytanie szuka odpowiedzi wiele firm korzystających ze sprzętu biurowego. My postaramy się przybliżyć ten temat aby pokazać najważniejsze aspekty wyboru solidnego i rzetelnego serwisu w przypadku usterki.
Rozwój technologii sprawił, że kserokopiarki w ostatnim czasie stały się dużo bardziej doskonałe i mniej awaryjne. Nie zmienia to jednak faktu, że nawet najlepszy sprzęt potrafi płatać figle co sprawia, że dobre usługi serwisowe cieszą się dużą popularnością.
Warto pamiętać o jednej istotnej kwestii – aby móc w pełni korzystać z rozszerzonej gwarancji jest zobowiązany do wykonywania regularnie odpłatnych przeglądów. Koszty eksploatacji w zależności od modelu są różne i zależą od maszyny, modelu, a konkretnie od tego, które jego części ulegają eksploatacji.
Kiedy już wybierzemy serwis, który wzbudził nasze zainteresowanie sprawdzamy skład oferty usług. Przy wyborze dobrego serwisu kierujemy się przede wszystkim jakością wykonywanej pracy i ceną.
Dobra oferta solidnego serwisu kserokopiarek powinna również zawierać:
Zrozumiałe i przejrzyste dla obu stron warunki umowy serwisowej,
Jawne dane rejestrowe firmy oraz kontakt telefoniczny i mailowy do zgłaszania usterki ,
W miarę możliwości szybki czas realizacji naprawy i serwisu,
Konsultacje techniczne i przeglądy wykonywane przez pracowników o wysokich kwalifikacjach,
Stały dostęp do najwyższej jakości materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,
Udostępnianie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
Szukamy optymalnych rozwiązań, które w pełni zaspokajają nasze wymagania. Wybieramy firmy, które dysponują bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem zapewniając profesjonalny serwis kserokopiarek. Dbają o wysokie standardy obsługi klientów co z pewnością przekłada się na opinie jakie wyrażają użytkownicy Internetu.
Wskazówka!
Aby nas sprzęt zawsze działał poprawnie i nie przyprawił nas o niespodziankę w postaci awarii zaleca się aby konserwacja przebiegała średnio co 3 miesiące. Dopuszczalny jest również przegląd po dłuższym czasie w przypadku z góry określonego limitu kopii lub wydruków. Zazwyczaj jest to standardowa wymiana tonera lub innych składowych urządzenia.
Rozwój technologii sprawił, że kserokopiarki w ostatnim czasie stały się dużo bardziej doskonałe i mniej awaryjne. Nie zmienia to jednak faktu, że nawet najlepszy sprzęt potrafi płatać figle co sprawia, że dobre usługi serwisowe cieszą się dużą popularnością.
Warto pamiętać o jednej istotnej kwestii – aby móc w pełni korzystać z rozszerzonej gwarancji jest zobowiązany do wykonywania regularnie odpłatnych przeglądów. Koszty eksploatacji w zależności od modelu są różne i zależą od maszyny, modelu, a konkretnie od tego, które jego części ulegają eksploatacji.
Kiedy już wybierzemy serwis, który wzbudził nasze zainteresowanie sprawdzamy skład oferty usług. Przy wyborze dobrego serwisu kierujemy się przede wszystkim jakością wykonywanej pracy i ceną.
Dobra oferta solidnego serwisu kserokopiarek powinna również zawierać:
Zrozumiałe i przejrzyste dla obu stron warunki umowy serwisowej,
Jawne dane rejestrowe firmy oraz kontakt telefoniczny i mailowy do zgłaszania usterki ,
W miarę możliwości szybki czas realizacji naprawy i serwisu,
Konsultacje techniczne i przeglądy wykonywane przez pracowników o wysokich kwalifikacjach,
Stały dostęp do najwyższej jakości materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,
Udostępnianie sprzętu zastępczego na czas naprawy,
Szukamy optymalnych rozwiązań, które w pełni zaspokajają nasze wymagania. Wybieramy firmy, które dysponują bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem zapewniając profesjonalny serwis kserokopiarek. Dbają o wysokie standardy obsługi klientów co z pewnością przekłada się na opinie jakie wyrażają użytkownicy Internetu.
Wskazówka!
Aby nas sprzęt zawsze działał poprawnie i nie przyprawił nas o niespodziankę w postaci awarii zaleca się aby konserwacja przebiegała średnio co 3 miesiące. Dopuszczalny jest również przegląd po dłuższym czasie w przypadku z góry określonego limitu kopii lub wydruków. Zazwyczaj jest to standardowa wymiana tonera lub innych składowych urządzenia.